• 33130701(61)98+
  • 33130702(61)98+
  • 33130703(61)98+
  • info@iscrti.ir

برگزاری مراسم دهه مقاومت و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان

برگزاری مراسم دهه مقاومت و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان

مراسمی به مناسبت دهه مقاومت، گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و اختتامیه مسابقات فوتسال یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز چهارشنبه در سالن آمفی تاتر ایستگاه شماره یک موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر، در این مراسم مدیر عامل موسسه تحقیقات جناب آقای دکتر بهادری ضمن تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه را نیز تسلیت گفتند.
وی همچنین در این آیین به دیدگاه و افکار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره نمودند، و شناساندن افکار و مجاهدت های این شهید را برای جامعه اسلامی ضروری دانست.

در این مراسم که با حضور آقای سید منصور شبیبی فرمانده حوزه مقاومت شهید رضوی، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان موسسه تحقیقات برگزار گردید، حجت الاسلام امانی امام جماعت موسسه تحقیقات، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را اقدامی سست و سخیف عنوان کرد، و همچنین طی این سخنرانی به جهاد تبیین اشاره نمودند.

در پایان این مراسم، آقای سعید اسلامی متصدی امور ورزش موسسه تحقیقات، گزارشی از مسابقات فوتسال یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، که دی ماه در ایستگاه شماره یک موسسه تحقیقات برگزار شده بود، ارائه داد. و سپس جام این مسابقه به تیم برتر موسسه تحقیقات (آبیاری زهکشی) تقدیم گردید. و جام “اخلاق” به تیم صنعت تعلق گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب