• 33130701(61)98+
  • 33130702(61)98+
  • 33130703(61)98+
  • info@iscrti.ir

گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و مقام مادر در موسسه تحقیقات نیشکر

گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و مقام مادر در موسسه تحقیقات نیشکر

به مناسبت فرارسیدن سالروز خجسته میلاد با سعادت بزرگ بانوی عالم و دخت مکرم رسول اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، مراسم ویژه ای در محل ایستگاه شماره یک موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر، این مراسم صبح امروز چهارشنبه با حضور امام جماعت موسسه تحقیقات، فرماندهی پایگاه بسیج، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان موسسه تحقیقات در سالن آمفی تاتر ایستگاه شماره یک این موسسه برگزار گردید.

در این مراسم که با قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد، حجت الاسلام امانی امام جماعت موسسه تحقیقات، ضمن تبریک و تهنیت این مناسبت، در خصوص شأن و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) و جایگاه والای زن در دین مبین اسلام به سخنرانی پرداختند.

در ادامه مداح اهل بیت (ع) آقای جعفر نصیری با صدای دل‌نشین خود حاضرین را به وجد و شعف درآورد. و سپس همراه گروه تواشیح کوثر موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر، که اخیرا در این موسسه تشکیل شد، به اجرای تواشیح و ابتهال پرداختند.

در پایان این مراسم معنوی و به پاس تجلیل و تکریم از مقام زن، از بانوان موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر، با اهدای شاخه گل همراه با هدیه، تقدیر شایسته ای به عمل آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب