• 33130701(61)98+
  • 33130702(61)98+
  • 33130703(61)98+
  • info@iscrti.ir

جشن عید غدیر خم در مؤسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر

جشن عید غدیر خم در مؤسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر

موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر  جشنی به مناسبت عید سعید غدیر خم و ولادت امام علی هادی (ع) برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان جشنی بمناسبت عید سعید غدیر خم و سالروز ولادت با سعادت دهمین ستاره تابناک اهل بیت (ع)، امام علی هادی (ع)، در ایستگاه شماره یک موسسه تحقیقات برگزار شد.

این جشن سه شنبه ۱۳ تیر در مصلای ایستگاه شماره یک موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر با قرائت قرآن کریم توسط قاری بین الملل محمود یزدی و دکلمه ای از مجری برنامه آقای شوشی زاده شروع شد.

در این جشن مدیر عامل موسسه تحقیقات دکتر آقاجان بهادری ضمن تبریک و تهنیت عید بزرگ غدیر خم و سالروز ولادت با سعادت امام علی هادی علیه السلام، به قرائت و تبیین احادیثی از امام علی علیه السلام پرداخت.

حجت الاسلام بحرانی امام جماعت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، در این محفل پرشکوه به منزلت امام هادی علیه السلام نزد مسلمانان اشاره نمود و همچنین عید غدیر خم را مهمترین و گرانقدرترین واقعه جهت تبیین برای تمام نسلها دانست.

مداح اهل بیت علیهم السلام، آقای جعفر نصیری از پرسنل موسسه تحقیقات و گروه تواشیح کشت و صنعت امیر کبیر که از دیگر شرکت کنندگان این محفل بودند مورد استقبال حاضرین قرار گرفتند.

در این برنامه که صبح سه شنبه ساعت ۱۰ برگزار شد ، به بیش از بیست نفر از حاضرین ، طی دو قرعه کشی متفاوت ، جوایزی نقدی تقدیم گردید.

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب