• 33130701(61)98+
  • 33130702(61)98+
  • 33130703(61)98+
  • info@iscrti.ir

جمعیت علمی فن‌آوری بازوی علمی صنعت نیشکر است

جمعیت علمی فن‌آوری بازوی علمی صنعت نیشکر است

جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران از بازوهای توانمند علمی، تخصصی و تحقیقاتی صنعت نیشکر است که نقش مهمی در انتقال تجربه‌های علمی و تخصصی پیشکسوتان به نیروهای جوان دارد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این را دبیر جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خوزستان گفت و انتقال تجربه‌های علمی و تخصصی را یکی از فعالیت‌های مهم این جمعیت عنوان کرد.

یعقوب پیرپور افزود: جمعیت علمی فناوری نیشکر ایران، جمعیتی مردم‌نهاد است که با پشتوانه توسعه نیشکر و همت متخصصان و پیشکسوتان تاسیس شده و اشتراک‌گذاری اطلاعات و تجربه‌های متخصصین حوزه‌های مختلف صنعت نیشکر از اهدافی است که برای دستیابی به آن برنامه‌ریزی‌های متعددی شده است.

دبیر جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر، گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تولید نیشکر و استحصال شکر، توسعه کیفی نیروهای متخصص و ارتقای آموزشی و پژوهشی را از دیگر وظایف جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران برشمرد.

وی افزود: جمعیت علمی فناوران بیش از دو دهه فعالیت دارد و در طول این سالیان جایگاه و رتبه علمی آن رو به پیشرفت بوده و در حال حاضر نیز برای تقویت این جایگاه برنامه‌ریزی شده است.

جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران با حضور در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و دهمین فن بازار استان خوزستان دستاوردهای علمی خود را به نمایش گذاشت

این نمایشگاه دوشنبه (۲۶ دی ماه) با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولین استانی در نمایشگاه بین‌المللی اهواز افتتاح شد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب