• 33130701(61)98+
  • 33130702(61)98+
  • 33130703(61)98+
  • info@iscrti.ir

کسب مقام اول تیراندازی توسط موسسه تحقیقات

کسب مقام اول تیراندازی توسط موسسه تحقیقات

موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در اولین دوره مسابقات تیراندازی جام نیشکر (ویژه بانوان) مقام اول را کسب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مسابقات به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن تیراندازی شهید سلیمانی کشت و صنعت حکیم فارابی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در صنعت نیشکر فاطمه موسوی از موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان بر سکوی اول ایستاد، نازنین قبادی‌نژاد، فاطمه سوری آرام و سحر احمدزاده از سدادفام نیشکر در مقام‌های بعدی قرار گرفتند.

 

 

همچنین در رده کارکنان مرد، احمد جلالی از شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به مقام اول رسید، ایوب فرازمنش از شرکت خمیرمایه و الکل رازی، علی میرشکار از کشت و صنعت دهخدا و فرزاد باقری از شرکت خمیرمایه و الکل رازی به مقام‌های بعدی مشترک را از آنِ خود کردند.

 

 

در رده مدیران و روسای شرکت‌های صنعت نیشکر نیز مسعود کرمی از کشت و صنعت امیرکبیر به مقام اول رسید و مهدی احمدی پری و سعید امامی از کشت و صنعت حکیم فارابی و نوروز سلیمانی از کشت و صنعت امیرکبیر به مقام‌های بعدی مشترک دست یافتند.

 

 

در رده مدیران عامل و معاونین نیز عزیز کرملاچعب از کشت و صنعت امیرکبیر اول شد و  سیدمحمدرضا علم الهدایی از کشت و صنعت دعبل خزاعی دوم و جمال سعودی از کشت و صنعت فارابی و امین نصیریان از کشت و صنعت سلمان فارسی به صورت مشترک سوم شدند.

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب